mallika singh sex letmejerk.fun all indian aunties sex videos
sexygirlsvideos hdporn.tech luxure porn tv
hush pass.com redwap.website indian porno
indian first night porn videos 4tube.space panjbi sex com
hindiliks4u tubeskanks.com auntysexy
mallu hot aunty images anysex.website hd dehati video
badmsti porngo.space telugu porno
xveeios netporn.online nude boobs xxx
ipornt turkishhdporn.pro sex in karnataka
kamaveri tamil indiansexmovies.mobi assam sax
antarwsna porneff.com sexiest bollywood
indian xnxx videos joxnxx.com watch8x
xnxx english camsearch.pro bhabhi ka bf
porn hd hindi indiapornvids.pro nivetha pethuraj xxx
kannada village sex videos tubesafari.pro hindi sexy porno video
Последни вести

Велосипедот – моќното оружје против високиот крвен притисок

Британскиот кандидат за премиер Борис Џонсон и холивудската звезда Арнолд Шварценегер се големи љубители на велосипедот.

15-20 минути користење на велосипед на ден е гаранција дека хипертензијата ќе се оддалечи од вас. Најмалку една третина од човештвото страда од високи крвен притисок, што доведува до срцев удар и мозочен удар. Возејќи велосипед имате можност да останете здрави и да имате подолг живот. Категорична изјава е направена од професорот Џон Дурин, долгогодишен истражувач на хипертензија. Според него, луѓето се повеќе се зависни од медицински препарати, но лекувањето не секогаш го даваат очекуваниот резултат. Тие, исто така, лекарот кој ги препишува рецептите не може да ги знае сите особености на индивидуалниот пациент.

Затоа, најдобрата алтернатива е велосипедот. Ротацијата на педалите обезбедува нормализација на крвниот притисок и одржување на нејзините нормални вредности. На почетотко потребно е да се вози најмалку 60 минути неделно.

Друга опција е аеробик каде 30 минути вежбање дневно се доволни за здравјето и состојбата на крвниот притисок.

Третиот најефективен начин е практикување фитнес во сала. Практикувањето на вежбање со тегови или со сопствената тежина при вежбањето треба да се координираат со инструктор, а пред тоа со лекар. Опцијата за фитнес е за помладите луѓе, а возрасните можат да тренираат дома со тегови. Вежбите се бесплатни, но добро е да имате своја сопствена домашна теретана и да го повторувате секојдневно.

Познатиот руски кардиолог д-р Александар Стогов направил примерна табела за хипертензија. Според него, секое 10-то лице над 40-годишна возраст, страда од висок крвен притисок. Над 50 – секоја петти, над 60 – секоја трети. Се повеќе и повеќе млади луѓе се жалат на оваа болест, што е резултат на животниот стил во последните 20-30 години.

Според д-р Стогов, нормалниот крвен притисок треба да биде во опсег од 120/80 до 140/90. Најголемиот непријател на здравјето во овој поглед е стресот проследено со злоупотреба на алкохол и разни стимуланси.

Велосипедизмот веќе е најпосакувано помошно средство за здрав и витален живот од многу светски познати луѓе кои се грижат за своето здравје. Меѓу најголемите обожаватели на велосипед се Силвестер Сталоне и Бред Пит. Семејството на претседателот Барак Обама (2009 – 2017) редовно вози велосипед. Рускиот претседател Владимир Путин и премиерот Дмитриј Медведев, исто така, возат велосипед или практикуваат фитнес тренинзи во сала.

Check Also

Зошто велосипедот е добро превозно средство за пристојно растојание?

Возењето велосипед во близина помала од 2 метри од друг велосипедист отсекогаш претставувало опасност. Сега, …