mallika singh sex letmejerk.fun all indian aunties sex videos
sexygirlsvideos hdporn.tech luxure porn tv
hush pass.com redwap.website indian porno
indian first night porn videos 4tube.space panjbi sex com
hindiliks4u tubeskanks.com auntysexy
mallu hot aunty images anysex.website hd dehati video
badmsti porngo.space telugu porno
xveeios netporn.online nude boobs xxx
ipornt turkishhdporn.pro sex in karnataka
kamaveri tamil indiansexmovies.mobi assam sax
antarwsna porneff.com sexiest bollywood
indian xnxx videos joxnxx.com watch8x
xnxx english camsearch.pro bhabhi ka bf
porn hd hindi indiapornvids.pro nivetha pethuraj xxx
kannada village sex videos tubesafari.pro hindi sexy porno video
Последни вести

Од подобар сон до подобар љубовен живот: Најголемите придобивки од возењето велосипед

Хрватскиот портал http://www.npkrka.hr/ неодамна објави 10-на точки кои ги нагласуваат предностите на оние кои возат точак пред оние кои сеуште се двоумат да го сторат тоа.

Е па, доколку сеуште имате дилема, прочитајте ги овие 10 точки и не чекајте. СИТЕ НА ВЕЛОСИПЕД.

1. Спиете подобро

Возењето во раните утрински часови може да ве направи уморни на краток рок, но на долг рок тоа ќе го направи вашиот сон подобар. Медицинскиот факултет на Универзитетот Стенфорд во САД спроведе експеримент со луѓе кои страдаат од несоница: со редовно возење велосипед дваесет до триесет минути секој ден, резултатите покажале дека времето што им било потребно да заспијат се преполовило и спиењето се продолжило за скоро цел час. Покрај тоа, вежбањето на отворено ве изложува на сончева светлина, што помага во регулирање на природниот ритам при истовремено намалување на секрецијата на кортизол, хормон на стрес што може да влијае на спиењето.

2. Изгледате помлади

Научниците од универзитетот Стенфорд откриле дека возењето велосипед редовно ја штити вашата кожа од штетните ефекти на УВ зраците и ги намалува знаците на стареење. Поточно, зголемената циркулација што е резултат на вежбање поуспешно носи кислород и хранливи материи во клетките додека го чисти телото од токсините.

3. Го изострува умот

Научниците од универзитетот во Илиноис откриле дека подобрувањето од пет проценти во фитнесот со велосипедисти доведува до скок од петнаесет проценти во тестовите за интелигенција и меморија. Причината за ова е што возењето велосипед поттикнува развој на нови мозочни клетки во областа на хипокампусот одговорен за меморија, што слабее по триесеттиот роденден.

4. Борба против вируси, но и посериозни болести

Мора да бидете запознаени со изреката „едно јаболко на ден, докторот од дома – надвор“. Дали знаете дека синтагмата е сосема погрешна, всушност тоа е само маркетиншки трик ? Ако сакате да го задржите вашиот лекар подалеку од вашата куќа, не ви треба јаболко, потребен ви е велосипед.

Умерено вежбање ги активира имуните клетки, што значи дека тие се подготвени да се спротивстават кога вирусите и бактериите го напаѓаат организмот. Бројни студии покажаа дека умерена физичка активност, вклучително и возење велосипед, го намалува ризикот од карцином за скоро половина кај мажите, додека жените кои возат велосипед имаат триесет и четири проценти намалување на ризикот од карцином на дојка.

5. Ја спасува планетата

Дваесетина велосипеди можат да бидат паркирани во еден автомобил. За производство на еден велосипед, потребни се околу пет проценти од материјалите и енергијата што се користи за производство на автомобилот. Покрај тоа, велосипедите не ја загадуваат околината: не им треба гориво (освен нозете), тие не испуштаат гасови. Покрај тоа, велосипедот е исто така ефикасно средство за транспорт: се движи три пати побрзо од одењето, троши иста количина на енергија.

6. Велосипедизмот ќе го подобри вашиот љубовен живот

Физичката активност го подобрува функционирањето на циркулаторниот систем, кој има корисен ефект врз либидото, според експертите на универзитетот Корнел, чие истражување открило дека „интимните вештини“ на машките спортисти се на ниво од пет години помлади од мажите, додека жените кои вежбаат толку години подоцна влегуваат менопауза. Харвард, од друга страна, открива дека мажите на возраст над педесет години кои циклусуваат најмалку три часа неделно имаат триесет проценти помал ризик од импотенција од мажите на кои вежбањето е странски збор.

7. Повеќе изгореници на маснотии (што значи поефикасно слабеење)

Возењето велосипед го забрзува вашиот метаболизам, не само додека се возите, туку и неколку часа после тоа. Ова значи дека можете да легнете на каучот и вашето тело ќе согорува калории како да сеуште вежбате или возите. Не мора да правите маратонски тренинг за да постигнете вакви резултати: спортските лекари објаснуваат дека триесет минути возење е доволно, а како што се зголемува вашето ниво на фитнес, така ќе бидат и позитивните ефекти. Логиката е јасна и едноставна: повеќе согорувања на маснотиите значат побрзо и поефективно слабеење.

8. Помага при креативни процеси

Писатели, музичари, сликари, врвни директори и многу други професионалци на возење велосипед се користат за да се пробие креативната блокада и да им се олесни да донесуваат одлуки.

9. Легално „стимулирајте“

Некогаш се сметаше дека е мит, но постоењето на чувство на еуфорија после тренинг конечно го потврдија германските научници со споредување на нивото на ендорфин, хормонот на среќата, во мозоците на субјектите пред и после два часа обука. Покрај зголемената секреција на ендорфини, обуката за издржливост влијае и на производството на допамин, што обезбедува чувство на задоволство, како и серотонин, хормон што го регулира расположението.

10. Запознајте нови луѓе и проширете ја вашата социјална мрежа

Социјалните аспекти на возењето велосипед се исто толку важни како и здравствените. Деветгодишно истражување на Харвард открило дека луѓето опкружени со многу пријатели имаат шеесет проценти помала веројатност да умрат предвреме: нивниот крвен притисок бил подобар, а имунитетните системи биле посилни. Резултатите беа толку значајни што научниците заклучија дека немањето блиски пријатели и колеги со кои можеме да споделуваме интереси е исто толку штетно за здравјето како пушењето или прекумерната тежина.
За среќа, возењето велосипед е доста социјален спорт, а повеќето велосипедисти споделуваат слични гледишта и начин на живот, во кои честопати се вклучени и активни викенди за време на отворено. Ако сте нови во светот на велосипедизмот, предлагаме да се приклучите на велосипедските здруженија – ќе запознаете нови луѓе и ќе добиете одлични совети за обука или опрема на патот.

Статијата е превземена. Целосна и оригинална можете да ја прочитате ТУКА

Check Also

Зошто велосипедот е добро превозно средство за пристојно растојание?

Возењето велосипед во близина помала од 2 метри од друг велосипедист отсекогаш претставувало опасност. Сега, …