mallika singh sex letmejerk.fun all indian aunties sex videos
sexygirlsvideos hdporn.tech luxure porn tv
hush pass.com redwap.website indian porno
indian first night porn videos 4tube.space panjbi sex com
hindiliks4u tubeskanks.com auntysexy
mallu hot aunty images anysex.website hd dehati video
badmsti porngo.space telugu porno
xveeios netporn.online nude boobs xxx
ipornt turkishhdporn.pro sex in karnataka
kamaveri tamil indiansexmovies.mobi assam sax
antarwsna porneff.com sexiest bollywood
indian xnxx videos joxnxx.com watch8x
xnxx english camsearch.pro bhabhi ka bf
porn hd hindi indiapornvids.pro nivetha pethuraj xxx
kannada village sex videos tubesafari.pro hindi sexy porno video
Последни вести

Центарот на Норвешкиот главен град без автомибили

Ако сакате да возите автомобил во центарот на Осло, нема да имате каде да паркирате. Од почетокот на оваа 2019година, градот заврши со отстранување на повеќе од 700 места за паркирање, заменувајќи ги со велосипедски патеки, растенија, паркови и клупи како важен чекор кон визијата на центарот на градот без автомобили.

Без паркинг простори, со целосна забрана за сообраќај во некои улици. “Во основа нема автомобили”, вели Аксел Бентсен, претседател на групата за урбана поделба, компанија за изнајмување велосипеди во Осло. Промените во градот се делумно дизајнирани за подобрување на квалитетот на воздухот во борбата против климатските промени, но разликата во квалитетот на животот е уште позабележителна. “Градот се чувствува различно, побрзо отколку што може да почувствувате разлика во почист воздух”, вели тој. “Гледате дека всушност им враќате простор на луѓето и дека можете да го користите за други цели, освен за паркирање на автомобил”.

Осло ја промовираше пешачката патека во некои градски центри во раните седумдесетти години, а во 1980-тите години многу инвестираше во јавниот транспорт. Сепак, Возилата за вонредни ситуации сè уште имаат пристапдо сите места во градот. Но, другите возачи треба да паркираат во гаражи, а сообраќајните ограничувања им помагаат на возачите кои не мора да одат низ центарот на градот за да одат на заобиколување. Во новиот урбанистички план, градот ги продолжува своите намери, давајќи им пешачки, велосипедисти и јавен превоз повисок приоритет од приватните автомобили и планира мрежа на пешачки зони кои се целосно без автомобили.

“Градовите, како Осло, се изградени за автомобили неколку децении и е време да се промени”, рече Хан Маркусен, заменик-градоначалник на Осло во урбаниот развој. “Мислам дека е важно сите да размислиме за тоа во кои градови сакаме да живееме. Сигурен сум дека кога луѓето ќе го замислат нивниот идеален град, тоа нема да биде сон за загаден воздух, автомобили заглавени во бескрајна толпа или улица исполнета со паркирани автомобили. “

Check Also

Дебитантот Simon Andreassen победник на првата трка XCO cross-country World Cup – Nove Mesto , Czech Republic

Во елитната категорија Данецот Simon Andreassen направиголемо изненадување и победи на првата трка која беше организирана …